BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click Me for Super GIFT!!!

ting ting!

Sunday, October 16, 2011

qirana: perceritaan tentang mereka

salam en.blog..lama sy pergi meninggalkan kamu..ada ke lagi orang yg rindukan saya?janji sy abaikan..munafik la sy pada kamu..hari ni,sy kembali..bukan kembali utk berjanji dan memungkir lagi..tp ada cerita yang ingin saya selitkan..

saya dan dia.
tinggal beberapa hari, usia perkenalan kami akan menginjak usia 5tahun. sekiranya dapat diulang masa, perkenalan ini mungkin ingin kami elakkan.(di atas sebab-sebab yang hanya kami tahu). kali pertama saya bertemu dengan nya, pusat sumber menjadi saksi. dengan langkah tidak gemalai saya bersama roomate berjalan pulang ke bilik, dia sedang mencanggung menunggu perkhidmatan bas yg disediakan pihak kolej untuk pergi ke bank. dgn pandangan tajam yg menyakitkan hati dia tetap tekun memerhatikan saya berjalan. sehingga saya sampai di depan pusat sumber dan kenalan saya memanggil saya untuk bertukar nombor telefon, dia tetap memerhatikan saya. akhirnya lewat petang itu, saya bermimpikan si dia. tanpa saya sedar, rupanya dia yang bakal mencuri sekeping hati ini.
apakah mimpi saya?..bersambung..

0 stalkers:

advertisment

ticker!

Daisypath Anniversary tickers