BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click Me for Super GIFT!!!

ting ting!

Thursday, December 29, 2011

Wanted!

Saya ingin didengar.sakit bila menahan emosi.tapi siapa yang nak faham?semua orang ada masalah sendiri.sebab itu jangan jadi kera sumbang.kalau kawan pun terbatas,macam mana tak jadi kera..kera pun ada geng..haih

Perubahan masa buat kita berubah.semakin besar kuasa kita,semakin kita membangga diri..bila mula merasa diri penting,kita abaikan perasaan orang lain.apa yang penting?diri sendiri yang ada kuasa.jangan lupa bahawa itu bersifat sementara.

Jadi bertahan dengan apa yang ada..ada hikmah aku jadi lebih sabar sekarang..mungkin ke hikmah yang aku akan buat keputusan drastik?mungkin..tak mungkin manusia boleh meramal..

Orang senang ambil kesempatan atas kelemahan kita..tapi itulah silap orang..tahap kesabaran kita berbeza..selagi boleh sabar,kita sabar.. Kalau tak boleh sabar,kita patut hindarkan..Hari ini aku redha.mungkin esok aku pasrah.lusa aku mungkin menyerah.








P/s:kita mungkin akan lebih menghargai seseorang bila dia tiada.sila jadi invisible untuk mereka yang tak hargai kita.

0 stalkers:

advertisment

ticker!

Daisypath Anniversary tickers