BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click Me for Super GIFT!!!

ting ting!

Tuesday, February 7, 2012

Random: kebiasaan

Sudah menjadi kebiasaan untuk saya sentiasa berada bersama awak.

Kebiasaan yang akan kelihatan kekok apabila saya tidak bersama awak.

Ketiadaan awak memberi kesan kepada saya begitu juga kehidupan saya.

Perkenalan kita mungkin satu kesilapan buat awak, tapi ini merupakan rahmat untuk saya.

Bersama awak buat saya teguh dah kuat sehingga hari ini, dengan kejayaan ini.

Hari ini saya baca petikan mengenai rahsia wanita.

Satu rahsia yang akan saya kongsi dengan awak.

Seorang wanita, apabila dia telah memberikan hatinya kepada seorang, hati itu diberikan sepenuhnya.

Maka andai satu hari nanti hati itu tidak awak perlukan, pulangkan sebaiknya.

Hati wanita yang sakit itu mampu mendorong mereka perkara diluar jangkaan.

Andai hati itu kau perlukan, peliharalah ia seperti kau pelihara hatimu itu.

Wanita itu perlu pelindung untuk melengkapkan diri mereka.

Berikan mereka merasai hak itu, maka kau akan merasai kasih suci mereka.

Biar mereka melahirkan rasa teruja pada insan lain sebanyak mana sekali pun, mereka sentiasa ingat mereka memiliki hati yang telah diberikan untuk kamu.

Adalah fitrah untuk seorang wanita memuji sesuatu yang cantik dan indah.

Peliharalah wanita ini. Jangan kau sakiti lagi kerna jika airmata ini kering ia akan mengeringkan taman cinta hatinya.

0 stalkers:

advertisment

ticker!

Daisypath Anniversary tickers