BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click Me for Super GIFT!!!

ting ting!

Wednesday, May 11, 2011

kegedikan seorang perempuan

dah beberapa kali memikirkan untuk post pasal perempuan-perempuan gedik..okeyh,fine!lantak dorang la kan nk gedik tunggang terbalik pun..tapi bila gedik ini melibatkan kita,PATUT cerita di BLOG SENDIRI bukan blog orang lain so xpyah nk kta kita menyibuk2 hal orang sebab bnd mmg annoying disini ye..


matang dan lemah lembut
seorang perempuan matang tapi bajet lemah lembut..padahal ko punya attitude tu mean gler kot kat orang..ko igt ko cantik then kerap cakap "aku tak cantik pun" tu bagus ke?statement ko tu kadang2 lagi menyampah dari orang yang 'masuk tong sampah,angkat sendiri'-by kannan. ayat tu boleh diucapkan..tapi bila ianya tak seiring dgn percakapan ko,mmg buat meluat la kan..mula2 cakap ko tak cantik,tp fb post,tweet sne cni,letak cntk bajet2 hot tu,ko mmg nk suh org keji puji tu, ko xrasa meluat ke?

mulut puaka batu.2
seorang perempuan yang perlahan percakapannya,bajet siti nurhaliza menjawab soalan wartawan..igt cara ko yang lemah lembut cakap tu bila perli2 tu,orang xsakit hati ke?weyh!kalu perli trus terang je..xpyh nk buat2 ayat manis lepas perli..kalu taw xnk kena perli balik,xyh wat kt orang la dungu!cara ko tu lapuk..ko igt,ko ignore2 org,org kesah?mmg tak la..zaman dh berubah,semua orang pandang ke depan..sdgkn org xsmpt nk pk masa depan sndri,ko igt ad org nk kesah pasal ko yg buat2 muka hamster tu?annoying lagi..

perempuan tinggi merendah diri..hehe(giant betina ke ap ni?)
seorang perempuan yang tinggi lampai cuba untuk merendahkan diri..sekali,boleh terima..dua kali,dimaafkan..tiga kali,dh mula malas dengar..seterusnya,ANNOYING lagi..hehe..suke perkataan tu..tak kata la aku ni perfect..tapi mcm pantang la aku org merendahkn diri sndri ni..contoh ye:masuk pertandingan ratu cantik..sebelum keputusan "aku mesti takkan menang..aku xcntik macam ko"..selepas keputusan dan "aku" menang dan "ko" kalah:"xpela,ko msti boleh buat lg(sambil sibuk amik gmbr dgn interbiu tak pedulikan pn "ko" yg "aku" rasa menang tu)..selalu mcm ni,blh dapat barah sakit hati ngn telinga menanah aku ni..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

macam2 perangai perempuan ni..bila perempuan dengan perempuan,they'll never "klik"..ini kalu perempuan dgn perempuan,berbeza ye perempuan dgn perempuan berperwatakan lelaki @ perempuan dengan lelaki..








p/s:en.boifren kta,kte xley nk ada bestie perempuan..kte weirdo..hehe..

p/s/s:dy kta lagii,kte hanya boleh kerja ngn dy ke..tu sbb kte perempuan dan dy lelaki..hehe..

0 stalkers:

advertisment

ticker!

Daisypath Anniversary tickers