BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click Me for Super GIFT!!!

ting ting!

Thursday, April 5, 2012

apa dah jadi?

haih. tak baik mengeluh. tapi apakan daya insan lemah ini. terjebak dalam kekecewaan melampau dan terlampau. adakah ini hukuman kesilapan kesalahan dan kealpaan aku? aku mampu harungi semua ini. tak mungkin Allah itu akan menduga aku diluar tahap kemampuan ku.

hari ini aku rasa kecewa. pada awal perkenalan aku dulu, dia tak macam sekarang. prinsip yang dia pgg buat aku selesa bersama dia. aku dgn dia bagai ditakdirkan jodoh. tapi sekarang, dia berubah. prinsip dia goyah. prinsip dia tak pernah tetap.

dulu masa mula2 kenal dia, dia kata dia bukan naga. dia pn xsuka naga kenapa dia nk jadi naga. dia kata dlu-dlu-dlu dy penah cuba jadi naga, tak best pun.(aku tak tahu la dia tipu aku ke ap yang ni). tapi tak lama lepas dlu-dlu-dlu tu, dia ada masalah. dia mula bernaga. tp dia pandai sorok taw (menjadi naga belakang aku la kan)

dia sorok setahun bersamaan setahun lah dia tipu aku (dia kata setahun, tp kalu lebih aku pn tak tau.kalu lebih tu, dia tipu aq lagi la tu kn). bila kami gaduh besar which kecik skit dr perang dunia kedua, baru dia mengaku. dia dgn bangga dan lantangnya bgtw aku yang dia tipu aku. patut kot dia buat macam tu. saat telur dihujung tanduk. kaca retak seribu belum bderai lagi. tuhan je yg tahu tahap kemarahan aku masa tu.

menitis air mata ni. bukan sedih kerana hubungan putus. tapi mengingatkan betapa daif nya aku sehingga dia tergamak tipu aku bulat empat segi tiga segi macam tu. lagi buat aq kecewa bila aku igt blk, betapa dia memperbodohkan aku depan kawan2 dia (persetankan kawan-kawan naga dia tu). tapi, lepas dia explained bhw dia stress masa tu,aku jadi paham. masalah dh setel. dia bolehe berhenti jadi naga.

dia janji dgn aku untuk azam awl tahu hari tu, akan berhenti bernaga demi aku. dia kata, aku tak suka orang naga. jadi dia akan berhenti perlahan-lahan untuk aku. tapi apa dah jadi? sekotak bahan api dan penerangnya.( aku terkejut. tergamam. sebak) aku tanya dia, "sejak bila ada benda ni?" dia balas "sejak bernaga la" (sekarang korg bgtw aq sejak bila aku kena tipu?). dah la dia lupa janji yang dia buat demi aku, dia tipu aku lagi. aku buntu fullstop




p/s:kita tak mungkin paksa orang yang kita sayang berubah demi kita. tapi kita akan berubah demi orang yang kita sayang. itu yang aku percaya.

p/s/s:selama 6tahun kau buat aku ada seseorang yang tak bernaga dan aku selesa tanpa naga, skrg ko nk pkse aku terima semua tu dan penipuan kau. bahagian mana yang kau buat ini menunjukkan kau sayang aku? damn.

0 stalkers:

advertisment

ticker!

Daisypath Anniversary tickers