BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click Me for Super GIFT!!!

ting ting!

Sunday, April 8, 2012

Hopeless?

Tajuk taknak kalah kan, mak jemah betul propa. Btw nk wish kat abang aaron aziz yg tuf semanis gula sbb dh menang abpbh. (macam aku tgk je anugerah tu kn) okeyh2. Xpyh nk ckp aq bajet blaja kt tempat naik kapal terbang then transit kt tokyo bru smpi destinasi selepas 13jam. Blaja dkt ni je. Tapi, al-malang nya, tv seinci pun tarak ada. Kecian aku. ada nak sedekah kan tv terpakai yang dah tak pakai tak? (sambil kelip2 mata dgn perasaan comel membuak)

Okeyhla. Wish tahniah dah. Skrg berbalik kepada title yg aku nk cter tu ( different mood, lain cara penulisan. Tapi org yg tulis still sama) beberapa entry aq sblm ni mnunjukkan aku dlm keadaan dingin. Dingin mcm cuaca semalam. Hati aku beku. Hari pertama kedinginan tu, opkos la dia takde nak wish goodnyte kat aku. Mstila dia marah. Dgn aku yang HPless ni kn. payah utk dy wish jgk.

Second day, kami membincangkan isu semasa yg takde kesudahan. Selama ni aku beralah, ikut cara dia. Aku rasa dia naik lemak. Kalau dia taknak ngaku bila baca, lantaklah (aku tak rasa dia baca. Sbb lama aku tak update smpi dia jemu suh aku update) luahkan apa yg tersimpan, dan satu aku tak setuju. Hubungan fair and square. Aku taknak hubungan tu. kalau kita hanya hidup nak sama rata, balas membalas ni, baik lupakan. Sbb bagi aku, Allah ciptakan pasangan di dunia ni utk saling melengkapi. Jelas benda ni. Kalau tak, hubungan sejenis tu takkan dilaknat (faham betul2, kang ada slh baca kata aku ni)

Dulu aku ssh nak beralah. Tapi perempuan cepat matang kan. Kalau dulu aku merajuk, aku akan marah2. Tapi skrg lebih tenang. Aku diam. Airmata pun secara auto akan bertakung. Tapi bukan kat kelopak mata. Tapi bila airmata itu keluar, aku betul2 kecewa dan sedih.

Aku tak marah lagi pasal isu tu. tapi timbul isu lain. Aku taknak amik apa2 risk. Aku nak dia sedar apa salah dia kali ni (which aku taw dia takkan taw). Aku takkan cakap. Sebab tu aku "paksa dia janji" dgn aku. Opkos apa yg aku suh dia janji tu benda yang aku tak suka dia buat kan. Tapi dia buat jgk. Isu hari tu tak setel, tambah yang baru. Nampak tak dia suka buat apa aku tak suka?

Motip????

Motip????

Aku mmg buntu skrg ni. Tapi aku percaya pada jodoh yang Allah dah tetapkan untuk aku. Kalau aku je nak pertahankan hubungan ni, tapi dia takde nak buat apa2, apa lagi yang aku boleh harapkan. Aku sayang dia, dia sayang aku. Tapi kalu bersandarkan pada aku yakin dia sayang aku je, tapi cara dia tak macam tu, takkan aku nk paksa dia.

Aku tak tahu macam mana nak luahkan. Nak luahkan kat dia, aku yakin dia takkan faham. Dia akan kata aku mengada yang suka merajuk, dan dia akan biarkan aku. Lepas tu cari aku, buat tak tahu apa yang dah jadi. Setiap kali sama je. Bayangkan apa aku rasa (bumbung rumah orang miskin, bocor. Beli sekeping zink baru. Orang miskin tampal dgn zink baru. Bocor plak tempat lain. Dia amik balance zink, tampal balik) nampak tak gambaran mak jemah aku tu?





October just wait. Kalau ada October, adalah.

0 stalkers:

advertisment

ticker!

Daisypath Anniversary tickers